Nevzlinave hroty k p�jecce

Stano stano.hw na gmail.com
Pondělí Říjen 23 14:38:52 CEST 2017

Tiez sa pridam
Ten rozdiel medzi pajkami typu "Aoyue" a morernymi s ativnymi hrotmi
naozaj je. Ale to si treba vyskusat.
Tiez som mal Aoyue a nebolo to uplne zle, ale nebolo to ono, potom som
skusil weller a nebolo pomoci.
Pouzivam WXMP ruckou a s tym sa pajkuje naozaj inak a vyborne mi sadla
do ruky.
Ale odporucam skusit aj JBC maju lepsi sortiment hrotov a su lacnejsie
nez weller takze v konecnom dosledku
vyde lacnejsie nez weller. Nech sa rozhodnete ci uz pre weller alebo jbc
chybu nespravite.