RE: Nevzlinave hroty k p�jecce

Radek Koutsky radek.koutsky na gmail.com
Pondělí Říjen 23 11:29:31 CEST 2017

Rozumím vám,
nicméně měl jsem několik stanic a tím, že se tím živým, tak nechci používat nekvalitní stanice (všemožné čínské hypermarkety jako Aliexpress apod.).

JBC není opravdu levná, píšete, že hrot z Číny stojí 3 kila. To vás opravím, stojí cca 600-1500Kč podle modelu - kvalitní originální hrot.
300 Kč bych viděl na "atrapu" v podobě Aliexpress - to už samo o sobě může vonět průserem.

Mám sadu cca 10 hrotů a můžu říci, že jsem nadmíru spokojený. Ne nadarmo se říká, nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci, tak tady to platí dvojnásob.

K jádru věci: je to čistě můj názor, ale bavíme se tu o něčem, co záleží již na samotném výběru kvalitního produktu. Neříkám, že musí stát obrovské peníze, ale měl by mít kvalitu v podobě dlouholetého prodeje a zkušeností. JBC, Hakko, ERSA apod. Myslím tím originální stanice a příslušenství, protože koupit originál stanici a k tomu (jak píšete) nakoupit šrot z Číny a doufat, že to bude fungovat stejně je čistá bláhovost. Viděl jsem u známého co koupil z Číny Hakko stanici a putovala do kontejneru, neb to nemělo s Hakko nic společného, tedy krom loga a barevné varianty krabičky.

R.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: Sunday, October 22, 2017 12:19 AM
To: HW-news
Subject: Re: Nevzlinave hroty k p�jecce

Díky za tip, ale páječkový park obměňovat nehodlám, to JBC nemá zrovna lidovou cenu. Kdyby to byla páječka za 3 kila, tak neřeknu, ale za 3 kila je k ní tak akorát hrot z číny. Navíc to vypadá, že mají pocínovaný jenom nalý kousek hrotu, což je možná hráz proti vzlínání. Ale ten hrot v práci je pocínovaný skoro centimetr a přesto nevzlíná.

Vítě někdo, jak upravit hrot, třeba jakou chemií, aby cín po hrotě nahoru nevzlínal?

Komu z vás cín nevzlíná a co máte za pájedlo?