Re: Nevzlinave hroty k p�jecce

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Říjen 23 09:48:11 CEST 2017

90% veskereho zazraku je rucka a hrot na ni....

Uz x let pouzivam Ersa MS8000 s 80W ruckou

https://medien.markt.de/bilder/2012/09/18/19/7ae4ea6b/medium_image/0/ersa_ms_8000_loetstation_temp.jpg

je to modularni system - do zdroje se da nacvaknout jina komponenta a
zmenit funkci.

Zkousel jsem ruzne pajky a jednu mam i doma tusim od Conrada a je to
navonena bida...u vetsiny je spatny prestup z topneho telesa na hrot a tim
padem spatne mereni a spatne dohrivani spiscky hrotu.
Ersa ma hroty tusim medene, pozelezneny a spicka je nejakym zpusobem
pocinovana. Jsem s ni schopen letovat i velke plochy a plechove krabicky.

RV