Re: Převodník ethernet - rs485

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Neděle Říjen 22 11:28:48 CEST 2017

Aha. Hmm takhle to máte vymyšleno. Pokud může být router WiFi tak mne
napadá koupit nějaký modul s ESP8286 který umí DHCP viz to co tu nedávno
proběhlo , knihovny na modbus slave i master jsou přístupné a ten převodník
si udělat. Jinak mám pocit že cena převodníku se bude blížit ceně jednotky
od Číňanů.
Při tomto udávaném počtu se vám ten vývoj bezproblemu zaplatí. Cena
samotného modulu se v Číně pohybuje do 100 něco bižuterie kolem a chvilku
nervů u programování v arduinim prostředí a bude to. Podle toho jak moc se
poslední dobou ten chip používá si myslím že i podobnou aplikaci najdete a
pak si ji je třeba jen priohnout.