Re: Převodník ethernet - rs485

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Říjen 22 11:17:17 CEST 2017

Protože to funguje takto: Montážní firma si u nás koupí řídící jednotku.
Elektrikář umí zastrčit ethernet. kabel do PLC a routeru. Nic víc. PLC
naváže spojení se serverem u nás a také klienti se připojují k serveru.
PLC ani klient proto nemusí mít veřejnou IP a PLC je trochu chráněné,
protože zvenku ho vidí jen náš server.

Pokud nebude mít DHCP, musí někdo nastavit IP routeru. Jenže jak ji
elektrikář zjistí?

Martin Záruba