baterie HE3DA

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Říjen 21 17:20:08 CEST 2017

Dne 21.10.2017 v 17:00 gatilo napsal(a):
> Toliko pouze uhliky a uhliko-vodiky ze zeme dobyvane.

Pak mě nějak nesedělo/nesedí těch 10% z celkově získané elektřiny.

> Ovsem plynne emise, nejsou ani na techto mistech hlavnim problemem.
> Tim jsou jednak mechanicke vlivy (hluk, vybrace ) a predevsim poletavy
> prach. Nakolik jsou v tomto elektromobily lepsi nevim, castecne asi
> ano.

Zrovna nedávno jsem se potkal s hybridem, který jel v elektrickém režimu.
Jel jsem na kole, takže sluchové vjemy mám nefiltrované (a uši zatím
slušné).
Přesto nejednou kde se vzal tu se vzal - byl vedle mě hybrid. Fakt jsem
neslyšel nic a docela jsem se lekl.
Takže hlukově hodně dobré, možná až moc.

PL