baterie HE3DA

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Říjen 21 15:27:10 CEST 2017


Do fosilních paliv řadíte i uranovou rudu?
Mít výfuk jinde (mimo obydlené oblasti, 120m vysoko a za slušnými filtry)
je pořád (podle mě) velmi silný argument.
Vy jste Brňák, že. Tak se někdy projděte pěšky po Kolišti nebo Úvoze.

Skokový zákaz spalováků podle mě rozhodně nehrozí. Budou přibývat
všelijaká omezení, ale totální zákaz je těžko představitelný.

PL

********************

Dne 21.10.2017 v 7:22 gatilo napsal(a):
>   21.10.2017, 7:04:43
>
> S pozdravem Pavel
>    mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz
>
> --
> Petr Labaj napsal:
>
>> Tak v tomto bych melounům i celkem dal za pravdu. Elektřiny máme opravdu
>> dost.
> Ano, za cenu intenzivniho vyuzivani fosilnich paliv. Nefosilni zdroje
> u nas pokryvaji, odhaduji tak, 10% energetickych potreb.
> Stale plati (az na nektere lokality s velkym potencialem v
> hydroenergetice) ze elektromobil, je auto, ktere ma vyfuk nekde jinde.
>
>> A pokud by došlo k nějakému velkému rozvoji elektromobility, tak to nebude
>> ze dne na den, ale bude to dlouhodobý proces. Lidi by určitě okamžitě
>> nezahodili
>> svá benzínová/naftová auta.
> Pokud soudruzi spalovaky zakazou, muze byt ten prechod hodne rychlej.
>
>> Pokud by skutečně nastal nějaký průlom v akumulátorové technologii, tak
> Fyzika, potvora nepusti. Leda by u Balua v praci vymysleli, nejake
> jednoduche a snadno pouzitelne antihmotove baterie.
>
>> by to
>> podle mě velmi rychle vyvolalo obrovský boom v solárních a dalších
>> technologiích,
>> umožnujících fungovat v ostrovním režimu. Docela si dovedu představit,
>> že by nějaký
>> šikovný výrobce dal na trh malou plynovou turbínu nebo možná i jednoduchý
>> spalovák, které by 15% energie plynu daly v elektrice, a zbytek energie
>> by ohříval
>> TUV v létě, topení a TUV v zimě.
>> A samozřejmě by na to okamžitě naskočil stát s nějakou daní.
> Pokud by vubec nejakej stat, takovou vec prezil.
>



Další informace o konferenci Hw-list