STM32L0 - SWD nefunguje pod 3,0 V

konfera na efton.sk konfera na efton.sk
Pátek Říjen 20 06:59:00 CEST 2017

Sikovny. Takato chyba sa nehlada lahko.

Na jednej doske s STM32F407 som pri nejakych pokusoch odpojil seriovu tlmivku v prepojeni VDD-VDDA a zabudol ju spat zapojit, takze VDDA ostalo nepripojene. Zistil som, za po zapnuti a vypnuti napajani ostal procesor magicky bezat... Isiel zo zalohovacej baterky CR2032 pripojenej na VBAT, ktora za normalnych okolnosti po poklese napatia na VDDA napaja len RTC a BKPSRAM. Ten neurcity stav na VDDA asi sposobil, ze nedoslo k odpojeniu napajania medzi VDD a VBAT domenami, ale pritom sa uz pripojil VBAT pin na VBAT domenu... Samozrejme to ta CR2032 vydrzala len par desiatok sekun, ale to stacilo na to aby som z toho mal prislusnu hadanku... :-)

wek