STM32L0 - SWD nefunguje pod 3,0 V

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Čtvrtek Říjen 19 09:43:24 CEST 2017

Odpoviem si sam, mozno sa niekomu bude hodit.

Vynechal som prepojenie VDD s VDDA, nepovsimnutim preslo ERC. Pri
VDD=2,9 V sa parazitne na VDDA dostane asi 1,7 V. Kedze resetovaci obvod
meria stav na VDDA, POR/BOR vyhodnoti napatie VDDA<1,8 V ako stav, kedy
este treba drzat reset aktivnym.

Aby veci neboli take priamociare, podla odporucani som pridal k VDDA
blokovaci kondenzator, ktory napatie este chvilku pri testovani podrzalo
na vyssej urovni nez BOR, a chvilku este po znizeni napatia pod 3 V
preslo, ze komunikacia fungovala.

Zvysok pribehu je rock'n'roll s vylucovacou metodou a rozporuplnym
spravanim obvodu.

Lubos