baterie HE3DA

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Říjen 18 14:57:36 CEST 2017


A kde by to ta pumpa skladovala? Podle vseho by bylo treba mit baterii v
aute cca 150kWh, aby to bylo nejak srovnatelne se stavajicim dojezdem.
Spocitejte si kolikrat by musela vzrust energeticka hustota v Wh/kg, abyste
se dostal na nejakou rozumnou velikost. A i tak bude problem jak tu energii
dostat na to vymenne misto - pokud tedy ke kazde pumpe nema vest VVN.

Proste baterie jsou IMHO pomerne zasadni problem, ale zdaleka ne nejvetsi.

RV

Dne 18. října 2017 13:58 Kubat Tomas <tomas.kubat na comap.cz> napsal(a):

> presne, uz nas ti m"zazrakem" masirujou v hlavnim case CT1 da ze rict
> nekolik let ..
> ceho je moc, toho  je prilis.
> jinak jim samo drzim palce, protoze nejaky pokrok v bateriich by to chtelo.
> zatim vsichni "inovatori" nakonec hrajou hlavne na bezpecnost a ne na
> vahu/kapacitu/zivotnost.
> takova unifikovana baterka do auta, libovolne menitelna pri vybiti,
> zaplacena jen udebrana energie, kde neresim zivotnost +
> nabijena z tech jejich solaru a vetrniku, to by byla revoluce .. ale to ne
> :-).
> t.
>
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20171018/7e716771/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list