<div dir="ltr">A kde by to ta pumpa skladovala? Podle vseho by bylo treba mit baterii v aute cca 150kWh, aby to bylo nejak srovnatelne se stavajicim dojezdem. Spocitejte si kolikrat by musela vzrust energeticka hustota v Wh/kg, abyste se dostal na nejakou rozumnou velikost. A i tak bude problem jak tu energii dostat na to vymenne misto - pokud tedy ke kazde pumpe nema vest VVN.<div><br></div><div>Proste baterie jsou IMHO pomerne zasadni problem, ale zdaleka ne nejvetsi.</div><div><br></div><div>RV<br><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 18. října 2017 13:58 Kubat Tomas <span dir="ltr"><<a href="mailto:tomas.kubat@comap.cz" target="_blank">tomas.kubat@comap.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">presne, uz nas ti m"zazrakem" masirujou v hlavnim case CT1 da ze rict nekolik let ..<br>
ceho je moc, toho  je prilis.<br>
jinak jim samo drzim palce, protoze nejaky pokrok v bateriich by to chtelo.<br>
zatim vsichni "inovatori" nakonec hrajou hlavne na bezpecnost a ne na vahu/kapacitu/zivotnost.<br>
takova unifikovana baterka do auta, libovolne menitelna pri vybiti, zaplacena jen udebrana energie, kde neresim zivotnost +<br>
nabijena z tech jejich solaru a vetrniku, to by byla revoluce .. ale to ne :-).<br>
<span class="HOEnZb"><font color="#888888">t.<br>
</font></span><span class="im HOEnZb"><br></span></blockquote></div></div></div></div>