jaky DAC pro KZ ZS5

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Říjen 16 22:16:40 CEST 2017

Hlavne, ze se mi tu nekteri jedinci smali, ze mezi temi operaky nemuze
bejt rozdil. ;-) OPA628+BUF634

Ja mam ted plonkovej DAC Zero 09 osazenej take OPA628 (nevim mozna bych
jej prodal), protoze s prechodem na notebook jsem prisel o optickej
vystup a zatim jsem nevyresil cim to z NB krmit.
Zatim posloucham pres mix Yamaha MG10XU, ktery se chova jako USB
zvukovka a neprijde mi to spatne, ale asi jen uz nemam srovnani.

RV