SPD/IF input

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Říjen 14 00:33:02 CEST 2017

Pardon, jsem se zapomnìl zmínit, ¾e SPID/IF po koaxu, ne Toslink.
Øe¹ením by mohlo být udìlat k koaxu na nahrávadle Toslink (to jsem nìkde
zahlídnul jako relativnì jednoduché schema) a optikou ho nastrkat do
téhle zvukovky. Ale pøece jen bych radìji, kdybych to mohl propojit
nìjak rovnou.

Ka¾dopádnì díky, to s tím Toslinkem mì pùvodnì nenapadlo.

Pavel Kutina