OT: PSV

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pátek Říjen 13 09:41:53 CEST 2017

> Tak som spravodlivo rozculeneho Jana ukludnil, ze u nas je uplne
> normalne mat PSV 50. Zataz je supravodiva, takze zo 130W sa naspat
> odrazi 125. Este chvilu sme diskutovali ako vysvetlit radioamaterovi,
> ze mat na meraku zobrazene PSV 50 a vyssie je uplne v poriadku. A toto
> je este ten lepsi pripad, v LHC sa z 300000 W naspat odrazi 299950 W,
> takze PSV uz nema zmysel pocitat.

U¾ tenkrát mi jako radioamatérovi pøipadlo jako rouhání, vyrobit takový
výkon a neposlat ho do antény, ale do nìjakého nesmyslu pod zem. Ale
tohle u¾ je vrchol, asi si ukroutím hlavu :-)

Teï vá¾nì. Jak ten výkon teèe a kde se pálí? Pøece se nevrací 300kW
zpátky do klystronu? A co stojaté vlnìní, tam bych èekal dost vysoké
kmitny. Staèí zhruba princip, jak øíkal jeden uèitel "vzít ¹irokou
lopatu a nabrat odspodu".

L.