ESP v rezimu AP

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Pátek Říjen 13 06:51:35 CEST 2017

Standardnì (tedy v notaci Arduino core pro ESP8266) je AP re¾im
limitován na 4 klienty. Dá se to zmìnit modifikací posledního parametru
ve WiFi.softAP(), ale maximum, které jsem zkou¹el je 10. Jako webový
server doporuèuji pou¾ít async verzi - je výraznì výkonnìj¹í a obslou¾í
více klientù souèasnì.

P.B.