ESP v rezimu AP

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Říjen 12 14:33:20 CEST 2017

Nemìl by být, v¹ude je mám jako wifi klienty, ale na jednom jsem testoval právì ten displej s http klientem a zobrazováním obsahu. Data sice poskytoval normální server, ale to nemá vliv. V rámci zkou¹ení jsem se na jedno takové AP normálnì pøipojil, není tam DHCP, tak¾e jsem si nastavil IP a webový obsah jsem si pak normálnì zobrazil.
Zádrhel by mohl být dosah signálu, ale v rámci lodì by to mìlo fungovat. Vlastnì mì docela pøekvapilo, jak dobøe a spolehlivì ty zaøízení na wifi fungují. Vlastnì mì teï napadl je¹tì jeden zádrhel, nemusí to umìt obslou¾it víc ne¾ tøeba jednoho klienta, to jsem nezkou¹el.