ESP v rezimu AP

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Říjen 12 15:40:29 CEST 2017

Dne 12. øíjna 2017 14:33 Tomá¹ Ko¾eluh <mr.death na ipq.cz> napsal(a):

> Nemìl by být, v¹ude je mám jako wifi klienty, ale na jednom jsem testoval
> právì ten displej s http klientem a zobrazováním obsahu. Data sice
> poskytoval normální server, ale to nemá vliv. V rámci zkou¹ení jsem se na
> jedno takové AP normálnì pøipojil, není tam DHCP

a ta sit (IP toho AP a treba maska) se definuje na tom AP? A klienty pak
tedy musim nakonfigurovat rucne aby byli ve spravne siti?

> Zádrhel by mohl být dosah signálu, ale v rámci lodì by to mìlo fungovat.
> Vlastnì mì docela pøekvapilo, jak dobøe a spolehlivì ty zaøízení na wifi
> fungují. Vlastnì mì teï napadl je¹tì jeden zádrhel, nemusí to umìt
> obslou¾it víc ne¾ tøeba jednoho klienta, to jsem nezkou¹el.
>
> no ty merici body nemusi umet obslouzit vic klientu protoze ten
master-klient bude jen jeden

Cilem neni JEN usetrit tahani kabelu, ale i usetrit misto na "palubce", kde
bych chtel mit nejakej displej, kterej by zdruzoval veskere mereni na jedno
misto.

RV