OT IPv6 - prakticke zkusenosti - ochrana NAT

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Neděle Říjen 8 12:18:13 CEST 2017

Zdravim,
nejvetsim dirou jsou dnes samotne prohlizece Chrome,FireFox,IE. Jen se
spusti prohlizec a mate desitky spyware pripojeni. Nejlepe po
odinstalaci zlepseni je na tom IE, ale stejne si nepomuzete. Nejhorsi
je, ze se toho nezbavite, na to jeste legislativa a technologie/firewall
nema. Nejspis casem.

Jednu dobu se povazovala jako ochrna NAT. Dnes ani ten firewall Vam moc
nepomuze leda vytrhnout ze zdi.

Priserne mnoho spojeni po spusteni prohlizece je neunosne. Zkuste si to
nejakym sledovadlem spojeni.

Jirka