OT IPv6 - prakticke zkusenosti

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Neděle Říjen 8 11:06:00 CEST 2017

no nemam zatim fejzbuk ani lochtaci telefon, ale nejak mi chybi obecne pokrok ..
ze vetsina lidi si nic nenastavuje znamena, ze ten zbytek, co by si alespon neco rad pohlidal sam, ale neni "ajtak" bude mit smulu ?
je to mozny, ale smutny ..
t.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Sunday, October 08, 2017 10:45 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: OT IPv6 - prakticke zkusenosti

On Sun, 8 Oct 2017, Kubat Tomas wrote:

> u toho firewallu, pokud bude pro uzivatele privetivy, predpokladam
> nejake uzivatelske rozhrani, tedy seznam zarizeni + nejake
> heslo/autorizaci, zarazeni do skupyny, (pro kazde zarizeni) a muze to
> komunikovat ? u te lednice si umim predstavit, ze i ona ma seznam ipv6
> zarizeni, s kterymi ma povoleni "debatovat". a ten seznam nastavuje
> majitel ?

Haha, dneska si lidi koupi router, pichnou ho do site a nenamahaji se ani zmenit heslo admina, uz vidim jak si budou spravne nastavovat
IPV6 firewall :-))) Zvlast jak ty IPV6 adresy vypadaji :-) Myslim ze uzivatelsky privetivy firewall v lednici kde si kazdy nastavi seznam IPV6 adres s kterymi ma lednice komunikovat je neco jako UFO. A pokud se prosadi IPV6 autokonfigurace - tedy ze se IPV6 adresy v zarizeni mohou klidne po restatu vymenit, tak mi neni ani moc jasne jak to bude realne fungovat - jedine firewall trvale spojeny s DNS a zarizeni budou muset umet DNS update vcetne kryptografie co je s tim spojena. To je vazne k smichu :-)))