STM32F767 ethernet rychlost

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Sobota Říjen 7 19:41:30 CEST 2017

Myslím bit pak byte ale píši bit. Moje hloupost.

Máte to vše jednovláknově? Hard fault znamená, že je v háji HW nebo program zabloudil a čte/zapisuje z místa kde mu
nepřísluší. Ale v C15 registrech by mělo být vidět, kde se to po... U Mka jsou snad přístupné přes paměťový prostor, ještě
jsem naštěstí neměl potřebu tato data tam lovit :-). Měla by tam být adres instrukce i adresa data, která tuto chybu
způsobila. (omlouvám se za případné nošení dříví do lesa, přeci jen, mail není známý pro svou vysokou
interaktivitu).