STM32F767 ethernet rychlost

Sobota Říjen 7 19:26:19 CEST 2017

Pockejte, u tech rychlosti mluvite o bitech nebo bajtech?
Ja ted nemam cas se tim moc detailne zabyvat, v pondeli to musi fungovat
aspon nejak...
Kazdopadne ted mi to bezi uz 4 hodiny s prumernou rychlosti 300kB/s, coz
pro aplikaci bohate staci.
S tema bufferama to nejak tak bude, jednou jsem to rozumne stopnul a
zacyklilo se to ve for, kde next v bufferu ukazoval na sebe... Ale ted
to zas nejak stale koncilo v hard fault.