STM32F072 USB VCP

V P vvitty01 na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 5 10:43:45 CEST 2017

V TME stoji 25.- +DPH, Farnell je ma ponekud drahe.

V.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jakub Ladman <ladmanj na volny.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 5. 10. 2017 8:24:43
Předmět: Re: STM32F072 USB VCP
"Ve svém posledním projektu jsem použil STM32F030F4P a to kvůli ceně, při
20ks mě stál necelých 10 kč/kus.

Pravda, zariskoval jsem a koupil jsem je z číny. První kus byl za 76 (?)
z farnella, pro porovnání s tím číňanem.

Ale co se týká mojí aplikace běží všechny stejně - měření 12MHz
frekvence na pinu a zápis do flash v aplikaci jsou ty nejspeciálnější
věci co se tam dějí.

Jen 18 mi jich doma současně běží v testovacím provozu.

V práci je máme zakázány, protože se do nich nevejde univerzální firemní
bootloader (a pár dalších důvodů).

J.