STM32F072 USB VCP

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Čtvrtek Říjen 5 08:24:30 CEST 2017

Ve svém posledním projektu jsem použil STM32F030F4P a to kvůli ceně, při
20ks mě stál necelých 10 kč/kus.

Pravda, zariskoval jsem a koupil jsem je z číny. První kus byl za 76 (?)
z farnella, pro porovnání s tím číňanem.

Ale co se týká mojí aplikace běží všechny stejně - měření 12MHz
frekvence na pinu a zápis do flash v aplikaci jsou ty nejspeciálnější
věci co se tam dějí.

Jen 18 mi jich doma současně běží v testovacím provozu.

V práci je máme zakázány, protože se do nich nevejde univerzální firemní
bootloader (a pár dalších důvodů).

J.