STM32F072 USB VCP

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Říjen 4 18:25:47 CEST 2017

No ona ta chyba je trivialna (asi vznikla tym ze sa stack skopiroval z
M3 jadra na M0 a nikto sa neuracil zamysliet sa nad dosledkami), aj sa
lahko opravuje - bud sa to nakopiruje po bajtoch alebo tu strukturu
explicitne za-alignujes na najblizsi 4 bytovy okraj. Akurat sa blbo
hlada. Idem vyhrabat zdrojaky a pozriem sa na to.

Dňa 4. októbra 2017, 18:18, Stano <stano.hw na gmail.com> napísal/a: