STM32F072 USB VCP

Stano stano.hw na gmail.com
Středa Říjen 4 18:18:00 CEST 2017

To je presne to co som ne-chcel pocut. Pevne som dufal v nejaku
trivialnu chybu. Aj ked vsetko naznacuje chybu v stacku samotnom.
Opravovat to ma laka este menej nez pisat vlastny stack. Nemam rad USB,
zlaty ethernet :)
Ak by si bol ochotny a pohrabal sa v tom archive budem vdacny.
Priadne poznate niekto skusne USB pre STM32?