OT IPv6 - prakticke zkusenosti

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Říjen 4 10:40:27 CEST 2017

No ja jsem zrejme nejak zastydlej v IPv4, ale nejak mi neni jasne jakym
zpusobem mam otevrit FW, kdyz na zarizeni neni trvala IP a po adresach se
stehuje... Nebo to mam chapat tak, ze pokud zarizeni sedi stale ve stejne
siti tak ma pridelenou stale stejnou IPv6? nebo po restartu dostane nejakou
jinou?

Procital jsem ted ruzne clanky z ruznych konferenci a je to vazne
neskutecnej bordel. Namatkou treba:
https://www.root.cz/clanky/ipv6-je-budoucnost-ne-vsichni-ale-implementuji-spravne/

treba hned ten prvni prispevek od P.Satrapy

RV