OT IPv6 - prakticke zkusenosti

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Říjen 2 14:10:41 CEST 2017

No ja mam nejakou predstavu co by to melo umet, ale nevim jak dalece na to
jsou treba pripravene Wokna.

Z principu jsou IPv6 adresy vsechny verejne - tedy internet se tvari jako
LAN - oddeluje je od sebe jen FW. Pokud tedy FW nejakym zpusobem otevru tak
by komunuikace mela bezet. Problem samozrejme je, ze provoz neni sifrovany
- tedy kdokoli muze pakety chytat a analyzovat. Proto by melo nastoupit
nejake sifrovani tohoto provozu. To ale netusim kde by se melo delat - zda
to muze umet router, nebo samotne OS, zda to resit pres nejake IPsec apod.

Je to docela ficak...vsechno je jinak.

RV