brousitko Scholl

Zdeněk zdej na atlas.cz
Neděle Říjen 1 20:54:06 CEST 2017

S tím návodem mi to připomnělo situaci digitálním foťákem, který jsem měl
kdysi. Byl k němu mnohostránkový návod včetně několika stránek
bezpečnostních pokynů. Tam snad byly i takové "důležité" informace, jako se
akumulátor není k jídlu. Ale informaci, co indikuje blikající LED na
nabíječce, jsem se tam nedočetl. Dokonce ani na infolince Olympusu nebyli
schopni tuto informaci zjistit.

Zdeněk

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Sunday, October 01, 2017 7:01 PM
To: konfera
Subject: brousitko Scholl

Koupil jsem si tohle brousítko na paty

https://www.alza.cz/maxi/scholl-velvet-smooth-elektricky-pilnik-na-chodidla-
do-vody-wetdry-d3991850.htm?kampan=adpla-ma_vyrobci_vsichni-vyrobci_scholl_c
_1003801_1o1_NOH031
<https://www.alza.cz/maxi/scholl-velvet-smooth-elektricky-pilnik-na-chodidla
-do-vody-wetdry-d3991850.htm?kampan=adpla-ma_vyrobci_vsichni-vyrobci_scholl_
c_1003801_1o1_NOH031&gclid=Cj0KCQjwpMLOBRC9ARIsAPiGeZAkx2cAlVNwQgg4k-sENQLWz
0Ycad11EYMt1CuILbB9C7LmSFT02GoaAj81EALw_wcB>
&gclid=Cj0KCQjwpMLOBRC9ARIsAPiGeZAkx2cAlVNwQgg4k-sENQLWz0Ycad11EYMt1CuILbB9C
7LmSFT02GoaAj81EALw_wcB

U tak jednoduchého stroječku jsem se ani v prodejně neptal, jak to funguje a
co to umí ... byla to zásadní chyba. Až doma jsem zjistil, že nepoznám, jak
je to nabité, ani že se to po položení na nabíjecí stojánek nabíjí. Ani u
toho v papírech nenapsali, jak dlouho se to nabíjí... Nechápu, jak takovou
věc bez jediné ledky můžou prodávat. Teda ledka na desce je, jen přes
vodotěsný gumový obal není vidět :-( Samosřejmě účtenku jsem si neschoval a
když to po 14 dnech přestalo jít, byl to důvod podívat se dovnitř. Fotka
desky je v příloze.

Motorek má dvě rychlosti a podle zhoupnutí otáček po zapnutí i podle omezení
momentu mi bylo jasné, že tam nějaká regulace je. Na desce je víc věcí, než
jsem čekal. Je v tom baterie Lipol 1000 mAh a z nabíjecího stojánku leze 5V,
takže v tom musí být nabíjecí regulátor. Ovládání je tlačítky bez aretace,
takže si něco musí pamatovat stav. Jeden obvod je NCE3010, na druhém není
napsané nic.

Teď co to udělalo - při větším zatížení se motorek správně zastavoval -
omezení proudu. Neustále táhnul a při odlehčení zase běžel. Až jednou se
zastavil a vypnul :-( Napadlo mě že vybitá baterie to být nemůže. Před tím
se při vybité baterii motor vždycky točil pomalu, ale nevypnul. Taky
nabíjení nepomohlo.

Rozdělal jsem to hrubou sílou, plast je na pár místech svařený. Vytáh jsem
konektor od baterky, zase jsem ho zapojil a ono to jde. Tak nevím - je to
snad častější chyba? Potom že to vůbec ještě prodávají...

Anděl

gn=sig-email&utm_content=emailclient> Obrázek byl odebrán odesílatelem.

Bez virů.
gn=sig-email&utm_content=emailclient> www.avast.com