Re: Monitorování RS485

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Čtvrtek Listopad 30 11:36:06 CET 2017

Dobrý den,

RS485 převeďte tedy na Ethernet nebo USB nebo RS232 a pak stačí nějaký
rozumný terminálový program, který umí s daným rozhraním pracovat a data
umí uložit. A pak v nějaké textovém editoru "roztrhat na zprávy" a
prohlédnout. Modbus RTU většinou nebývá problém (ale jsou i zařízení, kde
to může být problém).

Pro RS232 je šikovný ComPortmonitor, kde je dobře vidět pořadí dotaz -
odpověď. Na RS485 to samozřejmě rozděleno není.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com