Podivne zapojeni motorove ochrany

Čtvrtek Listopad 30 10:31:24 CET 2017

Je to rozhodně zvláštní řešení, které jsem dosud neviděl. Ta motorová
ochrana je původem motorový jistič, akorát ho okleštili na minimum -
není tam žádné nastavení proudu a zřejmě je to typ s hodně nízkým
proudem (asi 0,4A) a použili jen jednu fázi.

Používali jsme termistorová relé pro motory s termistorem ve vinutí.
Nebo jsem viděl kdysi u frekvenčního měniče možnost připojení jak
termistoru, tak bimetalu.

Běžně se pro jednofázové motory používá třífázový motorový jistič, ale
takhle (a je nutné nastavit proud podle motoru):

https://www.schneider-electric.co.uk/en/faqs/FA23245/

S bimetalem ve vinutí jsem našel tohle zapojení - je v sérii s cívkou
stykače, který spíná motor:

http://electrical-engineering-portal.com/wp-content/uploads/2015/05/automatic-and-manual-motor-reclosing.gif
http://electrical-engineering-portal.com/basics-of-built-in-motor-protection-for-beginners

P.K.