Vrtane sablony - bylo Tloustka SMD sablony

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Středa Listopad 29 20:18:48 CET 2017

Nechci kazit elan, ale pady jiz s rozteaci 0.5mm neudelate bez problemu
vrtakem 0.3mm. Budete to muset opravovat pajkou. Podivejte se do
datasheetu ruznych vyrobcu jak se plosky optimalizuji, aby se to spravne
zapajelo. Nasledna hodina opravy nebo zniceni cele PCB za to nestoji.
Zkuste jit nejakou cestou laserem, vyrezavanim na CNC... .

Jirka