Vrtane sablony - bylo Tloustka SMD sablony

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Listopad 29 19:15:50 CET 2017

Předpokládám, že to se to zvládlo na 2 nebo max 3 průměry.
Pro QFP/QFN a 0603 vrtat 0.3mm, pro 0805 a SOT23 vrtat 0.5mm
a pro 1206 pak 0.7mm, případně pro nějaké monstra pak víc
děr 0.7mm.
Pasty je lepší spíš míň než víc, takže pro malá pouzdra rozhodně
jen jednu díru.

PL