Vrtane sablony - bylo Tloustka SMD sablony

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Listopad 29 18:10:55 CET 2017

No vrtání na CNC je podle mě právě naopak asi ta nejrychlejší cesta.
Samozřejmě napřed je to třeba rozchodit, ale pak už je to jen o tom
poslat do stroje podklady z Eagle/KiCadu a strčit tam kus plechu.

Podlouhlé pady podle mě problémem nebudou (teda myslím běžné
poměry stran jako jsou u SMD prvků). Jde jen o to dostat tam
patřičné množství pasty, o rozlití na celý pad už se postarají
kapilární a další síly.

PL