Tloustka SMD sablony

Středa Listopad 29 07:21:27 CET 2017

Ja to jednou leptal na plech od pivni plechovky, mala deska, docela se
to povedlo. Je to samozrejme takove konicke, jak se to podlepta. A
hlavne je ten plech mekky, blbe se rovna a musi se napnout do nejakeho
ramu aby vubec na DPS poradne prilehnul, udelal jsem si takovy pripravek
z hlinikovych uhelniku mezi ktere se plech sevrel  a 2 zavitovych tycek,
kterymi se napnul.
Vrtani mi prijde zbytecne slozite a nejake podlouhle pady budou taky
problem.