Tloustka SMD sablony

Cizek Milan Cizek.Milan na seznam.cz
Úterý Listopad 28 14:48:54 CET 2017

Zrovna by mě to také zajímalo a rovnou, kde mi to z dat udělají.

Měl jsem za to, že se používá spíše nějaká tlustší folie, plast, alespoň
podle různých videí na YT.
Milan

---------- Původní e-mail ----------
Od: Marek Sembol <hwm.land na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 28. 11. 2017 14:35:41
Předmět: Tloustka SMD sablony
"
Zdravim,
chci si zkusit nechat vyrobit k DPS i sablonu.

Zamysleny postup:

-pres sablonu nanesu sterkou pastu na DPS

-naukladam soucastky

-pretavim horkym vzduchem

Soucastky:

-0805, 1812, SOT23 smeti

-SO08

-SMA a SMB diody

Puvodne jsem pajel rucne, posledne jsem nanesl pastu strikackou, ted bych si
rad zkusil jeste zjednodusit praci sablonou. Jakou tloustku sablony mam
zvolit? (100-150-200 um) A je pro moje pouziti lepsi rezana laserem z
oceloveho plechu nebo leptana z mosazi?

Vnitrni pocit mi rika "cim tlustsi, tim lepe se mi bude nanaset pasta" a
"mas velka pouzdra, tak vetsi mnozstvi pasty nebude problem". Ale rad bych
zkusenost od zkusenejsich.

Dekuji,

Marek