Re: Stabilizovaný zdroj - prosím o tip

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Listopad 26 17:55:35 CET 2017

A z čeho by mělo plynout, že slušné pasivní chlazení znamená
aktivně foukat dovnitř?
A z čeho plyne, že silařina a reference musí být ve společném
prostoru?

Stará dobrá elektronika to měla tak, že z přístroje dozadu
koukala žebra velkého pasivního chladiče. A aktivní chlazení
(bylo-li nutné) klidně mohlo být realizováno ventilátorem,
který je celý umístěný mimo prostor vnitřní elektroniky.

V dnešní době, kdy máme snadno k mání třeba heat-pipes,
je špatně chlazený zdroj podle mě jen výsledkem lenosti
a nenápaditosti konstruktéra.

PL