Re: Stabilizovaný zdroj - prosím o tip

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Sobota Listopad 25 21:33:18 CET 2017

Ani to nemusi byt vyhra. Ja jsem si koupil zdroj Twintex. V popisu
psali, ze ma regulaci vetraku podle zatizeni.
To je sice pravda, ale regulace byla nastavena tak, ze regulovala
teplotu chladice snad na 40 stupnu max. Uz pri male zatezi byl po chvili
vetrak hlucny.
Regulaci jsem si predelal, ale pomohl jsem si jen castecne, protoze
proudeni vzduchu ve zdroji je reseno spatne a tak se musi na chladic
stejne foukat.

J.S.