cislicovy filtr

Ondrej ondrej-hwl na hawsys.cz
Pátek Listopad 24 19:26:12 CET 2017

Zdravím

pokud Spartan = Xilinx tak Xilinx má v ISE i Vivado IP jádro FIR filtru.
Stačí do něj nahrát koeficienty, zadat šířku slova a další parametry a
vypadne rovnou kód pro FPGA. Samotné koeficienty je potřeba spočítat
jinde - např. Matlab nebo online - hledat "FIR filter design
Parks-McClellan method".

Bez decimace to nepůjde. Pro začátek bych dal na začátek CIC s decimací
a za něj až FIR. Xilinx má jádro i na CIC. Výhodnou CIC je, že mu jde
měnit decimace 4x - 8000x. Takže pak teoreticky FIR může být fixní.
Změnou decimace CIC se bude měnit šířka pásma.

Ondřej