PAM8403

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Listopad 21 14:15:35 CET 2017

Já to chci k OrangePi kde mám obyčejnou USB zvukovou kartu za dolar...
ale i tak to má lepší zvuk než ten analog přímo z OPi a potřebuji něco
lehce sehnatelného (co bude k mání třeba i za rok nebo dva) a jediný
požadavek je, aby to bylo co nejjednodušší na konstrukci (zabudování
do krabičky k OPi) a hrálo to slyšitelně bez zkreslení (na malý
repráček a pak i na sluchátka) - žádný hifi nepotřebuji, ale nechci,
aby v tom slyšitelně chrastilo, šumělo a tak. Blbý je, že neexistuje
něco malinkatého co by splňovalo mé požadavky, protože tam potřebuji
socket 3.5 jako výstup na sluchátka (s přepínáním na repro) a rovnou i
potenciometr. Takže ať vezmu cokoliv, budu muset mít extra plošný spoj
kde bude socket 3.5 na sluchátka a když už tam ten plošný spoj bude
tak je pak jedno zda tam bude i potenciometr, protože některé činské
moduly ho nemají. A celé to chci mít co nejméně komplikované
(jednoduché na složení). Nejlépe z toho vychází asi moduly s TDA2822
(analogová nekomplikovaná klasika) a kus pcb s konektorem na sluchátka
a malým potencimetrem. Co se týče potenciometru tak jsem přemýšlel o
slim verzi s kolečkem, ale to se asi bude blbě měnit když odejdou
dráhy (bude to takový diy projekt a musí to být lehce opravitelný a
vše lehce sehnatelný). Na druhou stranu půjde jednodušeji rozštípat a
kontakty vyndat jednom po druhém než měnit klasický potenciometr
(úplně na nic bude takový, který je oplastovaný, ten ven půjde hodně
špatně)...