PAM8403

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Listopad 21 13:46:13 CET 2017

sice je to trochu od veci, ale pokud honite nejakou kvalitu tak bych se
Dckum vyhnul....jednu dobu jsem jim docela fandil a treba aparat na
baskytaru si poridil s koncem v Dcku, ale chte nechte musim rict, ze to
proste neni ono - sice to nemam nejak podlozeno nejak exaktne, ale muj
dojem je zatim takovy, ze primarne u Dcka bude s tlumicim faktorem -
zkousel jsem to totiz ted na te base, kde se mi zdalo, ze delana bedna 2x8"
nehraje uplne jak by mela a mohla (ta Dckova hlava je lehoucka a mam ji
jako mobilni aparat s tou bednou 2x 8") - hraju jeste na kombo kde je
klasickej AB zesik kde je 1x 15" (coz je sice jina liga repro), ale tak mi
to nedalo a prepichnul jsem vcera na zkousce vystup z Hartke na 2x8" a pak
obracene Dcko pichnul na 15" .... proste to zustalo nezmenene - ABckovej
zesik pevnej zvuk - Dcko hraje proste blative i na te 15"

RV