splnuji LED svetla aut hygienicke normy?

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Listopad 21 13:34:35 CET 2017

Cekal bych, ze nejvetsi problem nebude reakcni doba, ale vubec system toho
vyhodnoceni - chapu, ze na prehledne relaitvne rovne silnici ok, ale na
beznych silnicich se vyskytuji i treba prevyseni a ruzne doliky, kdy bezne
z auta je videt jen strecha a pak se najednou auto vyhoupne cele. Vemzete
si kolikrat je pri predjizdeni nekde auta zasite za pangejtem v zatacce a
pokud jsem videl na videu tak to maskovani je udelane take
elektromechanicky - ten reflektor se naklapi a otaci - proste neverim, ze
to uhne dostatecne rychle aniz byste ten zablesk nevidel.

Navic jako ridic vypinam dalkova svetla jeste chvili pred tim nez se auto
vyhoupne - typicky kdyz treba jedou dve auta na vrchol prevyseni - sice se
nevidi, ale oba ridici ze svetelneho smogu poznaji, ze se auto blizi a
svetla prepnou drive nez dojde k oslneni (samozrejme pokud nejsou
debilove). Tohle by me take zajimalo zda ta kamera umi vyhodnotit.

RV