<div dir="ltr">Cekal bych, ze nejvetsi problem nebude reakcni doba, ale vubec system toho vyhodnoceni - chapu, ze na prehledne relaitvne rovne silnici ok, ale na beznych silnicich se vyskytuji i treba prevyseni a ruzne doliky, kdy bezne z auta je videt jen strecha a pak se najednou auto vyhoupne cele. Vemzete si kolikrat je pri predjizdeni nekde auta zasite za pangejtem v zatacce a pokud jsem videl na videu tak to maskovani je udelane take elektromechanicky - ten reflektor se naklapi a otaci - proste neverim, ze to uhne dostatecne rychle aniz byste ten zablesk nevidel.<div><br></div><div>Navic jako ridic vypinam dalkova svetla jeste chvili pred tim nez se auto vyhoupne - typicky kdyz treba jedou dve auta na vrchol prevyseni - sice se nevidi, ale oba ridici ze svetelneho smogu poznaji, ze se auto blizi a svetla prepnou drive nez dojde k oslneni (samozrejme pokud nejsou debilove). Tohle by me take zajimalo zda ta kamera umi vyhodnotit.</div><div><br></div><div>RV<br><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 21. listopadu 2017 12:50 Vláďa Anděl <span dir="ltr"><<a href="mailto:vaelektronik@vaelektronik.cz" target="_blank">vaelektronik@vaelektronik.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
  
    
  
  <div text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
    <div class="m_-7953004305594367000moz-cite-prefix">Není to probleskování problém xenonnů?
      Ty mají nějaké mechanické naklápění a to bude nejspíš pomalé. U
      ledek, pokud je i sw dostatešně rychlý, bych čekal prakticky
      okamžitou reakci.<br>
      Anděl<br></div></div></blockquote></div></div></div></div>