Horkovzdusna pajecka (odpajecka)

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Listopad 20 14:57:11 CET 2017

Tak to by som ju rad vymenil za svoju. :)
lebo je zbytocne velka, nemam na nu co polozit a iba zavadzia.
Uz som to tu pisal, casom blbla, stacilo dotiahnut srob co prezemnoval DPS
s plechom. Je to prazdna krabica v ktorej nic nie je. Velkost by mohla byt tak 1/6

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: Monday, November 20, 2017 2:05 PM
To: HW-news
Subject: Re: Horkovzdusna pajecka (odpajecka)

Původní zpráva ze dne 19.11.2017 od Petr Simek:

> chtel bych si poridit nejakou horkovzdusnou pajecku (prip.
> odpajecku) ale nemam s tim zadne zkusenosti. Doporucite mi neco s cim
> mate sami pozitivni zkusenost ?

Já mám už spoustu let 852K kupovanou zde v ČR. Mám na ni spoustu trysek. Ale pořád s ní byly nějaké problémy. Blbě reguluje, prostě křáp. Před časem jsem se naštval a koupil to nejlevnější, co jsem zrovna viděl, že vyzkouším:

https://www.gme.cz/horkovzdusna-stanice-proskit-ss-969b

A kupodivu jsem velmi spokojený. Sice mi tam nejdou ty trysky, má jiný rozměr, ale byla levná a funguje skvěle.

Oproti 852K má vlastně jedinou nevýhodu. Je malá. Na té plechové 852K mám postavenou tiskárnu štítků. A vyměnit je tedy nemohu. Leda bych koupil ještě jednu a měl dvě vedle sebe :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz ====================================================================