Horkovzdusna pajecka (odpajecka)

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Listopad 20 14:04:35 CET 2017

Původní zpráva ze dne 19.11.2017 od Petr Simek:

> chtel bych si poridit nejakou horkovzdusnou pajecku (prip.
> odpajecku) ale nemam s tim zadne zkusenosti. Doporucite mi neco s
> cim mate sami pozitivni zkusenost ?

Já mám už spoustu let 852K kupovanou zde v ČR. Mám na ni spoustu
trysek. Ale pořád s ní byly nějaké problémy. Blbě reguluje, prostě
křáp. Před časem jsem se naštval a koupil to nejlevnější, co jsem
zrovna viděl, že vyzkouším:

https://www.gme.cz/horkovzdusna-stanice-proskit-ss-969b

A kupodivu jsem velmi spokojený. Sice mi tam nejdou ty trysky, má jiný
rozměr, ale byla levná a funguje skvěle.

Oproti 852K má vlastně jedinou nevýhodu. Je malá. Na té plechové 852K
mám postavenou tiskárnu štítků. A vyměnit je tedy nemohu. Leda bych
koupil ještě jednu a měl dvě vedle sebe :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz