pc/mobil : fotky z mobilu(galaxy A5) do pc pres wifi ?

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Sobota Listopad 18 11:42:06 CET 2017

Presne na tohle pouzivam FolderSync Lite
https://play.google.com/store/apps/details?id=dk.tacit.android.foldersync.lite

Z mobilu si posilam fotky na domaci server pres SFTP.
Aplikace umi automaticke zalohy, rucni zalohy tapnutim na widget na
plose (pouzivam nejvice). Take jde nastavit smer aktualizace -
upload/download/oba.
V nastaveni je spousta moznosti: https://photos.app.goo.gl/4yzX6FhJFE5YOiWx1

Aplikace umi nejen sftp, ale i vsechny mozne cloudove sluzby
dropbox/onedrive/gdrive/s3...