pc/mobil : fotky z mobilu(galaxy A5) do pc pres wifi ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Listopad 18 11:23:30 CET 2017

 18.11.2017, 11:17:13

Tohle pouzivam s mym S4, neb z principu mi vadi, ze neco, co potrebuji
presunou o 30 cm, trikrat obleti svet. Je to ovsem za cenu toho, ze
proces nebezi zcela automaticky na pozadi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz