pc/mobil : fotky z mobilu(galaxy A5) do pc pres wifi ?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Sobota Listopad 18 09:58:42 CET 2017

dobry den.
byl jsem v praci obdarovan sluzebnim mobilem, samsung galaxy a5. jinak pouzivam tlacitkovy, potoze telefonem  proste telefonuju :-).
aby mi byl ten novej lochtaci mobil k necemu, chtel jsem ho pouzit na foceni zarizeni do navodu a dokumentaci.(kvalita je ok)
jako ze udelam fotku a ona se mi automaticky objevi  v notasu(lenovo t420s), at se to uz stane jakkoliv .
proste pokrok v tom, ze nemusim porad strkat kabel od usb do fotaku/mobilu.
protoze je to uplne sluzebni mobil, klidne pouziju jakoukoliv cloud sluzbu atd.
zkusil jsem tyto moznosti, ktere nakonec/zatim neprosly :
1. KIES od samsungu, synchronizace pres direct wifi primo mobil / notas. nemam asi nainstalovany nejaky modul ve win7, PROset atd.(nejsem admin, mozna v praci pomuze IT, ale ...)
2. Google disk, zatim jsem nenasel nastaveni, aby to nejak padalo do cloudu a netusim jak to muze byt realne rychle.
casto udelam par fotek, v pc zjistim ze je potreba jeste 2x z jineho uhlu a porad dokola.
tak jestli je realne to provozovat  sup/sup :-).
3. je reseni nejake bluetooth(kdyz jsou ty zarizeni tesne vedle sebe) ?
jde v prvni rade o nahradu pripojeni  mobil/pc pres usb.
staci jen naznacit , ktera cesta je schudna a opravdu s co nejrychlejsim prenosem dat.
diky za popostrceni v tak samozrejme veci :-).
tomik.