Re: Záložný zdroj + externí baterie

Juro mail na onicom.sk
Pátek Listopad 17 21:46:39 CET 2017

LCD displej PowerWalker VFI 1000

http://www.powerwalker.com/index.php?lang=en&page=product&item=10120105

Je k tomu možné napojiť:
Prázdny PAC sa zmestí do 6 ks. 7Ah / 9Ah ...
Prázdny PAC  je vhodná do 12ks. 7Ah / 9Ah ...
Prázdny PAC sa zmestí do vnútra 18ks. 7Ah / 9Ah ...

Ako výrobca preratúva Ah ak sú tam napr. 18ks bateriek ?

Ak   by  som  tam teoreticky napojil 3x 12V 72Ah pre dosiahnutie 36V ?
Ide  mi  o  použitie  väčších bateriek (50-70Ah) , namiesto napr. 18ks
9Ah.

--
Best regards,
 Juro                            mailto:mail na onicom.sk