Re: Záložný zdroj + externí baterie

Juro mail na onicom.sk
Pátek Listopad 17 20:00:55 CET 2017

cca  800W na 60 minút.
len Eaton externí baterie  predavajú aj z ich baterkami. NIe je lepšie tam
dať vlastné 1-3 auto baterky ? Je to lacnejšie. Či sa mýlim ?

Paralelne  k  normálnej  UPS baterke som to tiež niekedy riešil. No chcel som
firemné  riešenie, že už UPS bude mať konektor na externú baterku...
Či  sa  boja výrobcova, že tam napojím, nejakú XXX baterku a zhorý UPS
?

Juro PO