SSD disk

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Čtvrtek Listopad 16 09:57:46 CET 2017

tak to jste treba me zase pred vanocema nahlodal :-).
ze by se s fotkama dalo delat rychleji a atd. musim projit vsechno doma, kam by to slo pouzit a zvazit upgrade .
dik za info.
tomik.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Thursday, November 16, 2017 9:34 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: SSD disk

Tak  podobně reakce už jsem zazil, když se sata objevilo. A že přechod od pata k sata nemá smysl, že to není poznat atd...

Zdůrazňují, že jsem měl na mysli M.2 ale ne s rozhraním sata! Jedná se o M.2 s rozhraním NVME a rychlosti az 32GB/s. Já mám obyceny SanDisk a oproti sata disku čtu zhruba 3x rychleji. Okolo 1,6GB/s. Přičemž cena toho M.2 disku je cca o 20 procent větší, než ssd SATA. Souhlas, že M.2 není ještě "všude" a může vzniknout problém s prelejvanim dat,ale primárně se počítá s použitím jako systémový disk.
Tady je jeden s grafu porovnání sata a NVME : https://www.cnews.cz/wp-content/uploads/2017/08/graf11.png

Jsou ty rozdíly zanedbatelné?